Tradycja od 1899r
Najstarsza firma
zegarmistrzowska w Polsce
imgSzewska 12, Kraków
pon-pt 10:30-19:00 sob 11:00-15:00
img12-422-46-91 img507-197-793
GG: 2734656Marcin |GG: 2427589Bartosz | GG: 22479626Grazyna
imgGaleria Kazimierz, Kraków
pon-sob 10:00-22:00 nd 10:00-20:00
img12-426-48-32 img600-701-830
GG: 41953562Krzysztof GG: 42305626Magda/Wojciech img
img img img img img img img img img img img img
img img Strona główna Promocje Nowości Regulamin O nas Kontakt
diesel męskie
591
PLN
DIESEL DZ4138
img

DIESEL DZ4138

in_stock
Producent Diesel
Dystrybucja: PL
Gwarancja: PL
Dostawa kurierem DPD: GRATIS
Dostępność: dostępny OD RĘKI
Wysyłka: 24 godziny
Odbiór osobisty w sklepie: TAK
Pobranie: TAK
Przelew: TAK
E-przelew: TAK
Karta kredytowa: TAK
Gotówką w sklepie: TAK
Zwrot do 14dni: TAK
Cena dla ciebie:
591,00 zł
Cena netto: 480,49 zł
img Dostawa: 24 godziny
img
Opis produktu
Koszty wysyłki
Wymiana lub zwrot
Gwarancje/reklamacje
Dla kogo Dla Niego
Marka Diesel
Styl Fashion
Koperta Stal
Szkło Mineralne utwardzane
Pasek / Bransoleta Skóra wysokogatunkowa
Regulacji bransolety Tak
Kolor paska/bransolety Brązowy
Zapięcie Paska Standardowa klamerka
Kolor tarczy Brązowy
Typ tarczy Indeksy
Klasa wodoszczelności 100M
Typ mechanizmu Kwarcowy (na baterię)
Datownik Pojedynczy
Stoper (chronograf) Tak
Strefy czasowe Nie
Alarm (budzik) Nie
Kompas Nie
Barometr Nie
Wysokościomierz Nie
Termometr Nie
Timer Nie
Grubość zegarka [mm] 12
Wymiary koperty w pionie [mm] 49
Wymiary koperty w poziomie [mm] 48
Gwarancja 24 miesiące (PL + międzynarodowa)
Limitacja Nie

Wysyłka gratis !

  • Towar z zaznaczoną dostawą 24h posiadamy od ręki w naszym magazynie.
  • Aby jak najszybciej otrzymać towar zamówienie należy złożyć do godziny 15:00 i wybrać opcję wysyłki za pobraniem (nie doliczamy dodatkowych kosztów). Zapłaty za towar dokonają Państwo bezpośrednio u kuriera. Tak złożone zamówienie powinno zostać dostarczone na następny dzień roboczy po dniu w którym złożyliście Państwo zamówienie (chyba, że adres doręczenia jest w małej miejscowości, wówczas doręczenie może nastąpić w drugi dzień roboczy).
  • Zamówienia składane z opcją płatności przelewem, kartą lub e-przelewem, wysyłane są w dniu zaksięgowania należności na naszym koncie (do godziny 15:00).
  • Wszystkie paczki wysyłamy GRATIS kurierem DPD. Nie doliczamy dodatkowego kosztu przesyłki do ceny widocznej w sklepie. Specjalnie dla Państwa pewności i bezpieczeństwa dostawy każda paczka jest bardzo starannie zabezpieczona przed uszkodzeniami jak również każda paczka jest ubezpieczona na wypadek jej uszkodzenia lub zaginięcia na minimalną wartość 12tys zł.
  • Paczki wysyłane są codziennie za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Paczki wysłane w piątek zostaną dostarczone w poniedziałek.
  • Kurier doręczający Państwu przesyłkę ma z góry ustaloną trasę rozwozu paczek. Kurier standardowo dostarcza paczki w godzinach

9:00 - 17:00

 

Prosimy więc podawać adres do doręczeń taki, aby kurier mógł zastać osobę odbierającą pod podanym adresem.

  • Istnieje możliwość otrzymania informacji o przewidywanej godzinie dostarczenia Państwu towaru lub jej ustalenia. W tym celu Klient powinien w przewidywanym dniu dostarczenia rano skontaktować się z oddziałem DPD obsługującym Państwa miejscowość następnie podając otrzymany od nas mailowo NUMER LISTU PRZEWOZOWEGO ustalą Państwo szczegóły dostawy.
  • Oddziały DPD znajdą Państwo TUTAJ
  • Każdy towar wysyłany do Państwa posiada oryginalne firmowe opakowanie.

 

  • Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT.

Koszt wysyłki bez względu na formę płatności

  • przelew
  • e-przelew
  • pobranie
zawsze wynosi 0zł - czyli wysyłka zawsze GRATIS :-)

Zwrot/wymiana towaru dla umów po 25-12-2014

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY LUB WYMIANY PRODUKTU

Mają Państwo Prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas:

F.H.U. Płonka, ul.Szewska 12, 31-009 Kraków, e-mail: zegarmistrz@zegarmistrz.com, tel. 12 422-46-91 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia produktu ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem (poza bezpośrednimi kosztami zwrotu produktu). Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego wysłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.


Zwrot/wymiana towaru dla umów przed 25-12-2014

 

ZWROT TOWARU

W ciągu 10 dni od odebrania przesyłki przysługuje Państwu prawo do poinformowania nas o chęci zwrotu towaru bez podania przyczyny. Zwracany towar powinien do nas być dostarczony w ciągu 14 dni. Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy o wydrukowanie FORMULARZA ZWROTU oraz o odesłanie (na własny koszt) wraz z formularzem na adres taki jaki jest na pieczątce na gwarancji, czyli:

  1. F.H.U.PŁONKA, ul.Szewska 12, 31-009 Kraków, tel. 12-422-46-91

lub

  1. Zegarmistrz.com GALERIA KAZIMIERZ, ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków, tel. 12-426-48-32

 

Zalecamy wysyłkę paczką ubezpieczoną, gdyż w przypadku gdy paczka nie będzie ubezpieczona i zaginie w drodze do nas Poczta Polska lub kurier nie wypłaci Państwu odszkodowania. Prosimy odesłać towar nowy, kompletny, nieuszkodzony, bez oznak użytkowania wraz ze wszystkimi dokumentami jakie zostały dołączone . Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie odeślemy Państwu pieniądze na wskazane konto.

Zwracany towar musi być w stanie identycznym w jakim go Państwo otrzymali, ze wszystkimi foliami, zabezpieczeniami, dokumentami jakie były w paczce. Zwracany towar nie może być używany ani w żaden sposób zniszczony.

Towar wysyłają Państwo do nas na własną odpowiedzialność, wybór sposobu dostarczenia należy do Państwa, nie ma znaczenia dla nas czy zwracany towar będzie wysyłany Pocztą Polską czy jakimkolwiek kurierem. Paczkę i zwracany towar proszę zabezpieczyć w taki sposób aby nie uległ zniszczeniu w transporcie.

Jeżeli towar zakupiony został na firmę (faktura VAT), wówczas w myśl przepisów transakcja nie jest traktowana jako sprzedaż konsumencka i nie przysługuje w tym przypadku prawo zwrotu towaru.

WYMIANA TOWARU

W ciągu 10 dni przysługuje Państwu prawo do poinformowania nas o chęci wymiany towaru. Wymieniany towar powinien do nas być dostarczony w ciągu 14 dni. Jeżeli chcą Państwo wymienić towar prosimy o kontakt z nasza firmą telefonicznie bądź mailowo. mai: sklep@prezencik.pl lub tel: 012-422-46-91

Wymieniany towar zalecamy wysłać paczką ubezpieczoną, gdyż w przypadku gdy paczka nie będzie ubezpieczona i zaginie w drodze do nas Poczta Polska lub kurier nie wypłaci Państwu odszkodowania. Prosimy odesłać towar nowy, kompletny, nieuszkodzony (jeżeli były na towarze jakieś folie – to nie mogą zostać zerwane) , bez oznak użytkowania wraz ze wszystkimi dokumentami jakie zostały dołączone (paragon, instrukcja, gwarancja, warunki gwarancji itp.) . W przesyłce proszę umieścić na kartce dokładne informacje na jaki towar wymieniamy wysłany przez Państwa zegarek oraz na jakie dane mamy odesłać przesyłkę do Państwa. W przypadku wymiany towaru na inny NIE trzeba wypełniać formularza zwrotu.

Jeżeli wybrany towar jest tańszy od wcześniej zakupionego różnica w cenie zostanie przelana na wskazane konto pomniejszona o koszt wysyłki drugiego towaru do Klienta.

Jeżeli wybrany towar jest droższy od wcześniej zakupionego, wówczas różnica w cenie powinna zostać wpłacona przez Klienta na nasze konto.

Towar wymieniany wysyłamy na adres taki jaki jest na pieczątce na gwarancji, czyli:

  1. F.H.U.PŁONKA, ul.Szewska 12, 31-009 Kraków, tel. 12-422-46-91

lub

  1. Zegarmistrz.com GALERIA KAZIMIERZ, ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków, tel. 12-426-48-32

 

Koszty związane z wymianą towaru leżące po stronie Klienta:

  • odesłanie do nas towaru przez Klienta

Reklamacje

Problemy z działaniem zegarków, które kupili Państwo w naszym sklepie, zdarzają się bardzo rzadko. Nie mniej jednak jak w każdym urządzeniu może czasem wstąpić problem z działaniem. Jeżeli zaobserwowali Państwo jakiś kłopot w swoim czasomierzu proszę postępować według poniższych instrukcji. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, czy dana usterka jest objęta gwarancją prosimy przeczytać warunki gwarancji, które były dołączone do zegarka.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacje gwarancyjne zegarków Tissot, Certina i Swatch:

Adres serwisu:

Swatch Group Polska Serwis

ul. Marynarska 15

02-674 Warszawa

tel. 22 256-81-03 (reklamacje Tissot, Certina)

tel. 22 256-81-06 (reklamacje Swatch)

  • Reklamację zegarków Tissot, Certina i Swatch z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Swatch Group Polska, ul. Marynarska 15, Warszawa
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Możemy również zamówić do Państwa kuriera GLS, który odbierze zegarek od Państwa i zawiezie go do serwisu gwarancyjnego w Warszawie, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. W tym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z wysyłką. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o napisanie do nas maila, w którym prosimy podać imię, nazwisko, adres odbioru zegarka oraz numer telefonu komórkowego dla kuriera. Zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

 

Reklamacje gwarancyjne zegarków Calvin Klein:

  • Reklamację zegarków Calvin Klein z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu Swatch Group Polska, ul. Marynarska 15, Warszawa. Serwis Swatch Group wyśle zegarek do serwisu gwarancyjnego, który znajduje się w Szwajcarii.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą Państwo również wysłać zegarek do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Nasz sklep wyśle zegarek do serwisu gwarancyjnego, odeślemy Państwu zegarek, gdy serwis po naprawie dostarczy go nam. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o zapakowanie w bezpieczny sposób i przysłanie zegarka wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

 

Reklamacje gwarancyjne zegarków Fossil, Diesel i Hugo Boss:

Adres serwisu:

Anyro & Co. Sp.z o.o. Serwis

ul.Poleczki 13

02-822 Warszawa

tel. 22 46-45-907

  • Reklamację zegarków Fossil, Diesel i Hugo Boss z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki – polecamy butiki SWISS zlokalizowane w galeriach handlowych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Anyro, ul. Poleczki 13, Warszawa
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą Państwo wysłać zegarek bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego – dane serwisu wraz z numerem telefonu i adresem e-mail znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej.Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o zapakowanie w bezpieczny sposób i przysłanie zegarka na adres serwisu wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

 

Reklamacje gwarancyjne zegarków Adriatica i Grovana:

Adres serwisu:

Alkor Sp.z o.o.Serwis

ul.Słowiańska 4

48-300 Nysa
tel. 077 40 91 610

  • Reklamację zegarków Adriatica i Grovana z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Nysie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Reklamację zegarka można złożyć w jednym z serwisów zlokalizowanych w całej Polsce. Listę serwisów znajdą Państwo tutaj.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Nysie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Alkor, ul. Słowiańska 4, Nysa
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą Państwo wysłać Pocztą Polską listem poleconym zegarek bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania i bez paragonu) – dane serwisu wraz z numerem telefonu i adresem e-mail znajdą Państwo na karcie gwarancyjnej. Zegarek musi być wysłany Poczta Polską listem poleconym (nie Pocztex) z dopiskiem w miejscu przeznaczonym na znaczek " Opłata przerzucona na adresata umowa nr ID216838/S z Pocztą Polską S.A. z dnia 17-12-2012".

 

Reklamacje gwarancyjne zegarków Doxa, Delbana i Ingersoll:

Adres serwisu:

Classic Watch Serwis

ul.Bojanowskiego 4

40-772 Katowice

tel. 32 352-54-00

  • Reklamację zegarków Doxa, Delbana oraz Ingersoll z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Katowicach. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Katowicach lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Classic Watch, ul. Bojanowskiego 4,Katowice
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Mogą również Państwo wysłać zegarek bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego w Katowicach, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji, zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

 

Reklamacje gwarancyjne zegarków Esprit:

Adres serwisu:

Ray Center Trading Sp. J. serwis

ul. Dereniowa 2/28
02-776 Warszawa

  • Reklamację zegarków Esprit z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Katowicach. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Warszawie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego Ray Center Trading, ul. Dereniowa 2/28, Warszawa
  • Reklamację zegarka można wysłać do serwisu gwarancyjnego w Warszawie firmą kurierską DHL na koszt odbiorcy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wówczas nie ponoszą Państwo żadnych kosztów wysyłki. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o zamówienie kuriera DHL i wysłanie zegarka wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) oraz opisem wady na adres serwisu. Zegarek prosimy zapakować w bezpieczny sposób.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do jednego z naszych sklepów stacjonarnych. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Warszawie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.

 

Reklamacje gwarancyjne zegarków Atlantic:

Adres serwisu:

ZIBI SERWIS

96-500 SOCHACZEW ul. CHODAKOWSKA 10

Obsługa klienta serwisowego tel. 46 86-20-123

Serwis zegarmistrzowski  tel. 46 86-20-125

e-mail: serwis@zibi.pl

  • Reklamację zegarków Atlantic z uwagi na międzynarodową gwarancję można złożyć w dowolnym sklepie sprzedającym te marki. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Sochaczewie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, w którym składana była reklamacja i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Sochaczewie lub okolicach, można zegarek oddać bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego ZIBI SERWIS, 96-500 SOCHACZEW,ul. CHODAKOWSKA 10
  • Jeżeli mieszkają Państwo w Krakowie lub okolicach - zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego ul.Szewska 12, Kraków. Sklep wystawia Państwu potwierdzenie i wysyła zegarek do serwisu centralnego w Sochaczewie. Serwis po naprawie odsyła zegarek do sklepu, i sklep ten informuje Państwa o możliwości odbioru reklamowanego zegarka.
  • Możemy również zamówić do Państwa kuriera FedEx, który odbierze zegarek od Państwa i zawiezie go do serwisu gwarancyjnego w Sochaczewie, serwis po naprawie odeśle zegarek bezpośrednio na Państwa adres. W tym przypadku nie ponoszą Państwo żadnych kosztów związanych z wysyłką. Aby skorzystać z tej drogi reklamacji prosimy o napisanie do nas maila, w którym prosimy podać imię, nazwisko, adres odbioru zegarka oraz numer telefonu komórkowego dla kuriera. Zegarek wraz z kartą gwarancyjną (bez oryginalnego opakowania, bez paragonu) prosimy zapakować w bezpieczny sposób wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Produkty powiązane

/ Diesel /
Dostępność: dostępny OD RĘKI
Wysyłka: 24 godziny
906,00 zł
img
img
Nasza cena: 906,00 zł
img Wysyłka: 24 godziny
/ Diesel /
Dostępność: na zamówienie
481,00 zł
img
img
Nasza cena: 481,00 zł
img Na zamówienie
/ Diesel /
Dostępność: dostępny OD RĘKI
Wysyłka: 24 godziny
591,00 zł
img
img
Nasza cena: 591,00 zł
img Wysyłka: 24 godziny
/ Diesel /
Dostępność: dostępny OD RĘKI
Wysyłka: 24 godziny
549,00 zł
img
img
Nasza cena: 549,00 zł
img Wysyłka: 24 godziny
/ Diesel /
Dostępność: na zamówienie
629,00 zł
img
img
Nasza cena: 629,00 zł
img Na zamówienie
/ Diesel /
Dostępność: na zamówienie
549,00 zł
img
img
Nasza cena: 549,00 zł
img Na zamówienie
/ Diesel /
Dostępność: na zamówienie
557,00 zł
img
img
Nasza cena: 557,00 zł
img Na zamówienie
/ Diesel /
Dostępność: dostępny OD RĘKI
Wysyłka: 24 godziny
714,00 zł
img
img
Nasza cena: 714,00 zł
img Wysyłka: 24 godziny
/ Diesel /
Dostępność: na zamówienie
591,00 zł
img
img
Nasza cena: 591,00 zł
img Na zamówienie
/ Diesel /
Dostępność: dostępny OD RĘKI
Wysyłka: 24 godziny
944,00 zł
img
img
Nasza cena: 944,00 zł
img Wysyłka: 24 godziny

Opinie o produkcie (0)

Sklep stacjonarny 1
img
Szewska 12, Kraków
pon-pt 11:00-19:00
sob 11:00-15:00
img12-422-46-91
img507-197-973
Sklep stacjonarny 2
Galeria Kazimierz, Kraków
pon-sob 10:00-22:00
nd 10:00-20:00
img12-426-48-32
img600-701-830
img
F.H.U.PŁONKA
ul. Szewska 12
31-009 Kraków
NIP: 736-146-46-12
REGON: 357090469
EDG 41211/99

Odwiedź także oficjalne strony producentów:

img img img img img
img
Wszystkie loga, symbole, obrazy, projekty graficzne oraz oznaczenia firmowe prezentowanych marek oraz pozostała treść należąca do prezentowanych marek podlegają ochronie na mocy przepisów prawa autorskiego, prawa o znakach towarowych, praw do wzorów oraz innych praw prezentowanych marek

Projekt oraz realizacja: Maxsote.pl
Sklep internetowy Shoper.pl